Почетак » Обавештења » Сервисне информације
 

Електродистрибуција Србије – национални контакт центар за територију целе државе

Електродистрибуција Србије формирала је национални контакт центар за територију целе државе са бесплатним позивима на јединствени број телефона 0800 360 300.

У сваком од пет дистрибутивних подручја у Србији – Београд, Нови Сад, Краљево, Ниш и Крагујевац – организован је контакт центар, а позивом на јединствени број корисник бира дистрибутивно подручје којем припада и ступа у контакт са оператером. Радно време контакт центра у Београду је од 7.00 до 23.00 часа сваког дана, док у осталим дистрибутивним подручјима оператери раде од 7.00 до 22.00 часа радним данима и од 8.00 до 13.00 часова суботом.

УСЛУГЕ ДОСТУПНЕ ПРЕКО КОНТАКТ ЦЕНТРА За контакт са оператером на подручју Београда потребно је изабрати један, за Нови Сад бира се два, за Ниш три, за Краљево четири, за Крагујевац пет, а уколико корисник не зна којем подручју припада треба да изабере девет. Након тога избором опција од један до четири корисници могу да пријаве квар, стање бројила и неовлашћену потрошњу или поднесу приговор, док у Београду избором петице могу да добију и информације о услугама ЕДС.

Дистрибутивно подручје Крагујевац обухвата територије следећих огранака:

ЕД Крагујевац; ЕД Пожаревац; ЕД Смедерево

0800 360 300

за ДП КРАГУЈЕВАЦ изабрати опцију 5

радно време

7.00 до 22.00 часа радним данима и од 8.00 до 13.00 часова суботом

1. пријава квара 2. стање бројила 3. пријава неовлашћене потрошње 4. приговори