Република Србија
ГРАД ПОЖАРЕВАЦ
Градска управа Града Пожаревца
Број: 16-112-197/2025-1
Датум: 20.11.2025. године
П о ж а р е в а ц
На основу члана 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе (“Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 92/2023, 113/2017 – др.закон, 95/2018 – др.закон, 86/2019 – др.закон, 157/2020 – др.закон, 123/2021 – др.закон ) Градска управа Града Пожаревца оглашава
ИНТЕРНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
У ГРАДСКОЈ УПРАВИ ГРАДА ПОЖАРЕВЦА
I Орган у коме се радна места попуњавају:
Градска управа Града Пожаревца, Пожаревац, ул. Дринска бр. 2
II Радно место које се попуњавају:
- Радно место: ,,Послови обрачуна и ликвидатуре“ у звању – саветник, у Одељењу за буџет и финансије, Одсек за контролу расход по основу трансфера, дотација и накнада за социјалну заштиту, предвиђеним под редним бројем 25. Правилника о организацији и систематизацији радних места у Градској управи Града Пожаревца, Градском правобранилаштву Града Пожаревца, Служби интерне ревизије Града Пожаревца и Служби Главног урбанисте Града Пожаревца, број: 09-06-41/2025-12 од 1 априла 2025. године – извршилац 1.
Опис послова: Пружа стручна упутства у области свих врста обрачуна и ликвидатуре; обавља саветодавне и оперативно стручне послове; учествује у припреми аката већег степена сложености за потребе органа града; попуњавање и давање статистичих извештаја; ажурира базу података за потребе припреме анализа и извештаја обавља оперативно стручне послове; учествује у припреми аката већег степена сложености за потребе органа града; припремање делова мишљења у вези са применом прописа и општих аката из надлежности органа; попуњавање и давање статистичких извештаја; ажурира базу података за потребе припреме анализа и извештаја; израду периодичних извештаја; обавља послове евидентирања и вођења регистра уговора, анекса уговора и пратеће документације уз уговоре по којима се врше плаћања; контролише документованост, прати и евидентира примљене менице и менична овлашћења; води евиденцију плаћених меница; обавља послове евидентирања и вођења регистра захтева за плаћање директног корисника Градска управа – трансфер основном и средњем образовању и Центру за социјални рад, субвенције за суфинансирање пројеката за остваривање јавног интереса у области јавног информисања, дотације Црвеном крсту Србије, спортским омладинским организацијама, верским заједницама, осталим удружењима грађана субвенције за накнаду дела трошкова боравка деце у предшколским установама чији је оснивач друго правно или физичко лице на територији града и накнада за социјалну заштиту из буџета (пренос накнада по основу подршке породици са децом – новчана награда за прворођено дете, плаћања субвенционисане цене комуналних услуга, плаћања по основу додатној подршци у образовању, односно превоз, смештај и исхрана ученика са сметњама у развоју у интернату специјалних школа у смислу плаћања трошкова смештаја по фактурама, као и плаћање фактура по основу превоза деце у основном и средњем образовању и накнада за социјалну заштиту из буџета (Сервис помоћи у кући за стара лица и особе са инвалидитетом, Услуга личног пратиоца детета и ученика, Саветовалиште за брак и породицу са центром за медитацију и Социо-рехабилитациони клуб за младе); спроводи контролу појединачних захтева за плаћање и пратеће финансијске документације и рачуноводствених исправа, врши рачунску, формалну и суштинску проверу, предузима радње за отклањање при томе уочених неправилности; води евиденцију плаћања; стара се да сва плаћања буду у складу са одобреним апропријацијама и утврђеним квотама; доставља овлашћеном лицу на оверу контролисано и потписану материјално – финансијску документацију; припрема налоге за пренос средстава на основу Плана извршења буџета; води посебне помоћне евиденције; припрема налоге за плаћања и доставља их трезору; врши пренос података и документације из ликвидатуре у финансијско књиговодство; врши комплетирање извода и документације на основу које је извршено плаћање.
Услови: стечено високо образовање из научне, односно стручне области економских наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Компетенције које се проверавају у изборном поступку за горе наведено радно место:
У изборном поступку се проверавају посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
Поступак и начин провере компетенција:
А) Посебне функционалне компетенције:
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско – материјални послови – буџетски систем Републике Србије и поступак извршења буџета
Посебна функционална кометенција за област рада стручно – оперативни послови –
методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података и технике обраде и израде прегледа података, провераваће се усмено, путем симулације;
Посебна функционална компетенција – релавантни прописи из делокруга радног места: познавање Закона о буџетском систему („Сл. гласник РС“, бр. 54/2009, 73/2010, 101/2010, 101/2011, 93/2012, 62/2013, 63/2013 – испр., 108/2013, 142/2014, 68/2015 – др. закон, 103/2015, 99/2016, 113/2017, 95/2018, 31/2019, 72/2019, 149/2020, 118/2021, 138/2022, 118/2021 – др. закон, 92/2023 и 94/2024), Одлуке о Градској управи Града Пожаревца („Службени гласник Града Пожаревца“ бр. 28/2024) и Статута Града Пожаревца( Сл.гласник Града Пожаревца бр. 4/24 – пречишћен текст и 16/25 – исправка ) провераваће се усмено, путем симулације.
Б) Процена мотивације за рад на радном месту провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).
2. Радно место: ,,Порески инспектор“ у звању – саветник, у Одељењу локалне пореске администрације, Одсек за утврђивање и контролу, предвиђеним под редним бројем 30. Правилника о организацији и систематизацији радних места у Градској управи Града Пожаревца, Градском правобранилаштву Града Пожаревца, Служби интерне ревизије Града Пожаревца и Служби Главног урбанисте Града Пожаревца, број: 09-06-41/2025-12 од 1 априла 2025. године – извршилац 1.
Опис послова: Обавља послове који се односе на контролу законитости и правилности поднетих пореских пријава, доношење пореских решења на основу евиденција пореских обвезника, праћење достављања пореских решења и њихове евидинције, решавање по жалбама и приговорима у првостепеном поступку, а у складу са Законом о пореском поступку и администрацији и Законом о општем управном поступку; прати прописе из области пореске политике и рада Градске управе; обавља и друге послове из делокруга одељења по налогу шефа Одсека, начелника Одељења и начелника Градске управе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља економских или правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, положен испит за инспектора, најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Компетенције које се проверавају у изборном поступку за горе наведено радно место:
У изборном поступку се проверавају посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
Поступак и начин провере компетенција:
А) Посебне функционалне компетенције:
Посебна функционална компетенција за област рада инспекцијски послови – Поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика и функционални јединствени информациони систем и
Посебна функционална компетенција за област рада управно – правни послови – општи управни поступак и правила извршења решења донетих у управним поступцима, провераваће се усмено, путем симулације;
Посебна функционална компетенција – релавантни прописи из делокруга радног места: познавање Закона о пореском поступку и пореској администрацији (Сл. гласник РС“, бр. 80/2002, 84/2002 – испр., 23/2003 – испр., 70/2003, 55/2004, 61/2005, 85/2005 – др. закон, 62/2006 – др. закон, 63/2006 – испр. др. закона, 61/2007, 20/2009, 72/2009 – др. закон, 53/2010, 101/2011, 2/2012 – испр., 93/2012, 47/2013, 108/2013, 68/2014, 105/2014, 91/2015 – аутентично тумачење, 112/2015, 15/2016, 108/2016, 30/2018, 95/2018, 86/2019, 144/2020, 96/2021, 138/2022 и 94/2024), Закона о општем управном поступку (Службени гласник РС бр. 18/2016, 95/2018-аутентично тумачење и 20/2023-Одлука УС), Одлуке о Градској управи Града Пожаревца („Службени гласник Града Пожаревца“ бр. 28/2024) провераваће се усмено, путем симулације.
Б) Процена мотивације за рад на радном месту провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).
3. Радно место: ,,Правни послови“ у звању – млађи саветник, у Одељењу за послове органа града и информационе технологије, предвиђеним под редним бројем 100. Правилника о организацији и систематизацији радних места у Градској управи Града Пожаревца, Градском правобранилаштву Града Пожаревца, Служби интерне ревизије Града Пожаревца и Служби Главног урбанисте Града Пожаревца, број: 09-06-41/2025-12 од 1 априла 2025. године – извршилац 1.
Опис послова: учествује у изради нацрта општих и појединачних правних аката којима се уређују организација и рад органа Града; прати законску и подзаконску регулативу; прати извршавања закона и других прописа; израђује акта са седница Скупштине и Градског већа; стара се о усклађености нормативних аката Града од значаја за рад органа Града са законским, подзаконским актима и актима Града; остварује сарадњу и комуникацију са органима Града; припрема и организује и води евиденцију седница сталних и повремених радних тела Градског већа, учествује у поступку јавних набавки и раду комисија за ЈН, уколико је имонован у исте, а у складу са Законом о ЈН и интерним актом који регулише поступак ЈН, обавља и друге послове по налогу начелника Одељења и начелника градске управе.
Услови: стечено високо образовање из научне, односно стручне области правних или економских наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, мастер струковним студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање једну годину радног искуства у стуци или најмање пет година проведених у радном односу код послодавца у складу са законом као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Компетенције које се проверавају у изборном поступку за горе наведено радно место:
У изборном поступку се проверавају посебне функционалне компетенције и мотивација за рад на радном месту.
Поступак и начин провере компетенција:
А) Посебне функционалне компетенције:
Посебна функционална компетенција за област рада нормативни послови– процес доношења нормативних аката из надлежности органа, служби и организација и партиципација јавности и примена номотехничких и правно – техничких правила за израду правних аката, провераваће се усмено, путем симулације;
Посебна функционална компетенција – релавантни прописи из делокруга радног места: познавање Закона о локалној самоуправи („Сл. гласник РС“, бр. 129/2007, 83/2014 – др. закон, 101/2016 – др. закон, 47/2018 и 111/2021 – др. закон), Статута Града Пожаревца ( Сл.гласник Града Пожаревца бр. 4/24 – пречишћен текст и 16/25 – исправка) , Одлуке о Градској управи Града Пожаревца („Службени гласник Града Пожаревца“ бр. 28/2024) провераваће се усмено, путем симулације.
Б) Процена мотивације за рад на радном месту провераваће се путем разговора са Комисијом (усмено).
III Место рада:
Градска управа Града Пожаревца, Пожаревац, ул. Дринска бр.2
IV Право учешћа на интерном конкурсу:
На интерном конкурсу могу да учествују службеници запослени на неодређено време у Градској управи Града Пожаревца.
Право учешћа на интерном конкурсу имају службеници у звању саветник или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање саветник и у звању млађи саветник или службеници који испуњавају услове за напредовање у звање млађи саветник, сагласно члановима 62. и 63. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе.
V Пријава на интерни конкурс врши се на прописаном обрасцу пријаве
Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији Града Пожаревца или га лица у штампаном облику могу преузети у канцеларији бр. 38.
Приликом предаје пријаве на интерни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве путем адресе, броја телефона које је подносилац пријаве дужан да достави у Обрасцу пријаве или мејла (приватни, у колико га поседује или службени).
VI Рок за подношење пријаве
Рок за подношење пријава на интерни конкурс је осам дана од дана када је интерни конкурс оглашен на огласној табли Градске управе Града Пожаревца. Интерни конкурс огласити на огласној табли дана 20.11.2025. године.
VII Адреса на коју се подноси пријава за интерни конкурс:
Градска управа Града Пожаревца, Пожаревац, ул. Дринска бр. 2, са назнаком: „за интерни конкурс за радно место – навести назив и редни број радног места из интерног конкурса.
VIII Докази који се достављају током изборног поступка
- Оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема;
- Оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном стручном испиту за рад у државним органима;
- Оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у којем периоду је стечено радно искуство);
- Оригинал или оверена фотокопија решења о распоређивању или решења да је службеник нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (у изузетним случајевима, у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.
IX Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак:
Изборни поступак за попуњавање радног места ,,Послови обрачуна и ликвидатуре“ ће се спроводити почев од 1.12.2025. године са почетком у 10 сати, у згради Градске управе Града Пожаревца, канцеларија бр. 38, ул. Дринска бр. 2;
Изборни поступак за попуњавање радног места ,,Порески инспектор“ ће се спроводити почев од 1.12.2025. године са почетком у 12 сати, у згради Градске управе Града Пожаревца, канцеларија бр. 38, ул. Дринска бр.2;
Изборни поступак за попуњавање радног места ,,Правни послови“ ће се спроводити почев од 1.12.2025. године са почетком у 14 сати, у згради Градске управе Града Пожаревца, канцеларија бр. 38, ул. Дринска бр.2 ,
о чему ће кандидати бити обавештени путем адресе, броја телефона које је подносилац пријаве дужан да достави у Обрасцу пријаве или мејла (приватни, у колико га поседује или службени).
X Лице које је задужено за давање обавештења о интерном конкурсу: Ивана Пауновић, начелница Службе за управљање људским ресурсима, телефон: 012/539-651; e-mail: ipaunovic@pozarevac.rs
Линк ка обрасцу пријаве за ово радно место www.pozarevac.rs
* Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Овај оглас објављен је на огласној табли Градске управе Града Пожаревца.
НАЧЕЛНИЦА
ГРАДСКЕ УПРАВЕ ГРАДА ПОЖАРЕВЦА
Марина Елбоурсх, дипл.правник, с.р.

















