Republika Srbija
GRAD POŽARЕVAC
Gradska uprava Grada Požarevca
Broj: 16-112-197/2025-1
Datum: 20.11.2025. godine
P o ž a r e v a c
Na osnovu člana 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Službeni glasnik RS“, broj 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 92/2023, 113/2017 – dr.zakon, 95/2018 – dr.zakon, 86/2019 – dr.zakon, 157/2020 – dr.zakon, 123/2021 – dr.zakon ) Gradska uprava Grada Požarevca oglašava
INTЕRNI KONKURS
ZA POPUNJAVANJЕ IZVRŠILAČKIH RADNIH MЕSTA
U GRADSKOJ UPRAVI GRADA POŽARЕVCA
I Organ u kome se radna mesta popunjavaju:
Gradska uprava Grada Požarevca, Požarevac, ul. Drinska br. 2
II Radno mesto koje se popunjavaju:
- Radno mesto: ,,Poslovi obračuna i likvidature“ u zvanju – savetnik, u Odeljenju za budžet i finansije, Odsek za kontrolu rashod po osnovu transfera, dotacija i naknada za socijalnu zaštitu, predviđenim pod rednim brojem 25. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi Grada Požarevca, Gradskom pravobranilaštvu Grada Požarevca, Službi interne revizije Grada Požarevca i Službi Glavnog urbaniste Grada Požarevca, broj: 09-06-41/2025-12 od 1 aprila 2025. godine – izvršilac 1.
Opis poslova: Pruža stručna uputstva u oblasti svih vrsta obračuna i likvidature; obavlja savetodavne i operativno stručne poslove; učestvuje u pripremi akata većeg stepena složenosti za potrebe organa grada; popunjavanje i davanje statističih izveštaja; ažurira bazu podataka za potrebe pripreme analiza i izveštaja obavlja operativno stručne poslove; učestvuje u pripremi akata većeg stepena složenosti za potrebe organa grada; pripremanje delova mišljenja u vezi sa primenom propisa i opštih akata iz nadležnosti organa; popunjavanje i davanje statističkih izveštaja; ažurira bazu podataka za potrebe pripreme analiza i izveštaja; izradu periodičnih izveštaja; obavlja poslove evidentiranja i vođenja registra ugovora, aneksa ugovora i prateće dokumentacije uz ugovore po kojima se vrše plaćanja; kontroliše dokumentovanost, prati i evidentira primljene menice i menična ovlašćenja; vodi evidenciju plaćenih menica; obavlja poslove evidentiranja i vođenja registra zahteva za plaćanje direktnog korisnika Gradska uprava – transfer osnovnom i srednjem obrazovanju i Centru za socijalni rad, subvencije za sufinansiranje projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja, dotacije Crvenom krstu Srbije, sportskim omladinskim organizacijama, verskim zajednicama, ostalim udruženjima građana subvencije za naknadu dela troškova boravka dece u predškolskim ustanovama čiji je osnivač drugo pravno ili fizičko lice na teritoriji grada i naknada za socijalnu zaštitu iz budžeta (prenos naknada po osnovu podrške porodici sa decom – novčana nagrada za prvorođeno dete, plaćanja subvencionisane cene komunalnih usluga, plaćanja po osnovu dodatnoj podršci u obrazovanju, odnosno prevoz, smeštaj i ishrana učenika sa smetnjama u razvoju u internatu specijalnih škola u smislu plaćanja troškova smeštaja po fakturama, kao i plaćanje faktura po osnovu prevoza dece u osnovnom i srednjem obrazovanju i naknada za socijalnu zaštitu iz budžeta (Servis pomoći u kući za stara lica i osobe sa invaliditetom, Usluga ličnog pratioca deteta i učenika, Savetovalište za brak i porodicu sa centrom za meditaciju i Socio-rehabilitacioni klub za mlade); sprovodi kontrolu pojedinačnih zahteva za plaćanje i prateće finansijske dokumentacije i računovodstvenih isprava, vrši računsku, formalnu i suštinsku proveru, preduzima radnje za otklanjanje pri tome uočenih nepravilnosti; vodi evidenciju plaćanja; stara se da sva plaćanja budu u skladu sa odobrenim aproprijacijama i utvrđenim kvotama; dostavlja ovlašćenom licu na overu kontrolisano i potpisanu materijalno – finansijsku dokumentaciju; priprema naloge za prenos sredstava na osnovu Plana izvršenja budžeta; vodi posebne pomoćne evidencije; priprema naloge za plaćanja i dostavlja ih trezoru; vrši prenos podataka i dokumentacije iz likvidature u finansijsko knjigovodstvo; vrši kompletiranje izvoda i dokumentacije na osnovu koje je izvršeno plaćanje.
Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti ekonomskih nauka, na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ЕSPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za gore navedeno radno mesto:
U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.
Postupak i način provere kompetencija:
A) Posebne funkcionalne kompetencije:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada finansijsko – materijalni poslovi – budžetski sistem Republike Srbije i postupak izvršenja budžeta
Posebna funkcionalna kometencija za oblast rada stručno – operativni poslovi –
metode i tehnike opservacije, prikupljanja i evidentiranja podataka i tehnike obrade i izrade pregleda podataka, proveravaće se usmeno, putem simulacije;
Posebna funkcionalna kompetencija – relavantni propisi iz delokruga radnog mesta: poznavanje Zakona o budžetskom sistemu („Sl. glasnik RS“, br. 54/2009, 73/2010, 101/2010, 101/2011, 93/2012, 62/2013, 63/2013 – ispr., 108/2013, 142/2014, 68/2015 – dr. zakon, 103/2015, 99/2016, 113/2017, 95/2018, 31/2019, 72/2019, 149/2020, 118/2021, 138/2022, 118/2021 – dr. zakon, 92/2023 i 94/2024), Odluke o Gradskoj upravi Grada Požarevca („Službeni glasnik Grada Požarevca“ br. 28/2024) i Statuta Grada Požarevca( Sl.glasnik Grada Požarevca br. 4/24 – prečišćen tekst i 16/25 – ispravka ) proveravaće se usmeno, putem simulacije.
B) Procena motivacije za rad na radnom mestu proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).
2. Radno mesto: ,,Poreski inspektor“ u zvanju – savetnik, u Odeljenju lokalne poreske administracije, Odsek za utvrđivanje i kontrolu, predviđenim pod rednim brojem 30. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi Grada Požarevca, Gradskom pravobranilaštvu Grada Požarevca, Službi interne revizije Grada Požarevca i Službi Glavnog urbaniste Grada Požarevca, broj: 09-06-41/2025-12 od 1 aprila 2025. godine – izvršilac 1.
Opis poslova: Obavlja poslove koji se odnose na kontrolu zakonitosti i pravilnosti podnetih poreskih prijava, donošenje poreskih rešenja na osnovu evidencija poreskih obveznika, praćenje dostavljanja poreskih rešenja i njihove evidincije, rešavanje po žalbama i prigovorima u prvostepenom postupku, a u skladu sa Zakonom o poreskom postupku i administraciji i Zakonom o opštem upravnom postupku; prati propise iz oblasti poreske politike i rada Gradske uprave; obavlja i druge poslove iz delokruga odeljenja po nalogu šefa Odseka, načelnika Odeljenja i načelnika Gradske uprave.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja ekonomskih ili pravnih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ЕSPB, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, položen ispit za inspektora, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za gore navedeno radno mesto:
U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.
Postupak i način provere kompetencija:
A) Posebne funkcionalne kompetencije:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada inspekcijski poslovi – Postupak inspekcijskog nadzora i metode analize rizika i funkcionalni jedinstveni informacioni sistem i
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada upravno – pravni poslovi – opšti upravni postupak i pravila izvršenja rešenja donetih u upravnim postupcima, proveravaće se usmeno, putem simulacije;
Posebna funkcionalna kompetencija – relavantni propisi iz delokruga radnog mesta: poznavanje Zakona o poreskom postupku i poreskoj administraciji (Sl. glasnik RS“, br. 80/2002, 84/2002 – ispr., 23/2003 – ispr., 70/2003, 55/2004, 61/2005, 85/2005 – dr. zakon, 62/2006 – dr. zakon, 63/2006 – ispr. dr. zakona, 61/2007, 20/2009, 72/2009 – dr. zakon, 53/2010, 101/2011, 2/2012 – ispr., 93/2012, 47/2013, 108/2013, 68/2014, 105/2014, 91/2015 – autentično tumačenje, 112/2015, 15/2016, 108/2016, 30/2018, 95/2018, 86/2019, 144/2020, 96/2021, 138/2022 i 94/2024), Zakona o opštem upravnom postupku (Službeni glasnik RS br. 18/2016, 95/2018-autentično tumačenje i 20/2023-Odluka US), Odluke o Gradskoj upravi Grada Požarevca („Službeni glasnik Grada Požarevca“ br. 28/2024) proveravaće se usmeno, putem simulacije.
B) Procena motivacije za rad na radnom mestu proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).
3. Radno mesto: ,,Pravni poslovi“ u zvanju – mlađi savetnik, u Odeljenju za poslove organa grada i informacione tehnologije, predviđenim pod rednim brojem 100. Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi Grada Požarevca, Gradskom pravobranilaštvu Grada Požarevca, Službi interne revizije Grada Požarevca i Službi Glavnog urbaniste Grada Požarevca, broj: 09-06-41/2025-12 od 1 aprila 2025. godine – izvršilac 1.
Opis poslova: učestvuje u izradi nacrta opštih i pojedinačnih pravnih akata kojima se uređuju organizacija i rad organa Grada; prati zakonsku i podzakonsku regulativu; prati izvršavanja zakona i drugih propisa; izrađuje akta sa sednica Skupštine i Gradskog veća; stara se o usklađenosti normativnih akata Grada od značaja za rad organa Grada sa zakonskim, podzakonskim aktima i aktima Grada; ostvaruje saradnju i komunikaciju sa organima Grada; priprema i organizuje i vodi evidenciju sednica stalnih i povremenih radnih tela Gradskog veća, učestvuje u postupku javnih nabavki i radu komisija za JN, ukoliko je imonovan u iste, a u skladu sa Zakonom o JN i internim aktom koji reguliše postupak JN, obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja i načelnika gradske uprave.
Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti pravnih ili ekonomskih nauka, na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ЕSPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen državni stručni ispit, najmanje jednu godinu radnog iskustva u stuci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca u skladu sa zakonom kao i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za gore navedeno radno mesto:
U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.
Postupak i način provere kompetencija:
A) Posebne funkcionalne kompetencije:
Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada normativni poslovi– proces donošenja normativnih akata iz nadležnosti organa, službi i organizacija i participacija javnosti i primena nomotehničkih i pravno – tehničkih pravila za izradu pravnih akata, proveravaće se usmeno, putem simulacije;
Posebna funkcionalna kompetencija – relavantni propisi iz delokruga radnog mesta: poznavanje Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl. glasnik RS“, br. 129/2007, 83/2014 – dr. zakon, 101/2016 – dr. zakon, 47/2018 i 111/2021 – dr. zakon), Statuta Grada Požarevca ( Sl.glasnik Grada Požarevca br. 4/24 – prečišćen tekst i 16/25 – ispravka) , Odluke o Gradskoj upravi Grada Požarevca („Službeni glasnik Grada Požarevca“ br. 28/2024) proveravaće se usmeno, putem simulacije.
B) Procena motivacije za rad na radnom mestu proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).
III Mesto rada:
Gradska uprava Grada Požarevca, Požarevac, ul. Drinska br.2
IV Pravo učešća na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u Gradskoj upravi Grada Požarevca.
Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u zvanju savetnik ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje savetnik i u zvanju mlađi savetnik ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje mlađi savetnik, saglasno članovima 62. i 63. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave.
V Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave
Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji Grada Požarevca ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u kancelariji br. 38.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave putem adrese, broja telefona koje je podnosilac prijave dužan da dostavi u Obrascu prijave ili mejla (privatni, u koliko ga poseduje ili službeni).
VI Rok za podnošenje prijave
Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana od dana kada je interni konkurs oglašen na oglasnoj tabli Gradske uprave Grada Požarevca. Interni konkurs oglasiti na oglasnoj tabli dana 20.11.2025. godine.
VII Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:
Gradska uprava Grada Požarevca, Požarevac, ul. Drinska br. 2, sa naznakom: „za interni konkurs za radno mesto – navesti naziv i redni broj radnog mesta iz internog konkursa.
VIII Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka
- Overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
- Original ili overena fotokopija dokaza o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima;
- Original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);
- Original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
IX Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:
Izborni postupak za popunjavanje radnog mesta ,,Poslovi obračuna i likvidature“ će se sprovoditi počev od 1.12.2025. godine sa početkom u 10 sati, u zgradi Gradske uprave Grada Požarevca, kancelarija br. 38, ul. Drinska br. 2;
Izborni postupak za popunjavanje radnog mesta ,,Poreski inspektor“ će se sprovoditi počev od 1.12.2025. godine sa početkom u 12 sati, u zgradi Gradske uprave Grada Požarevca, kancelarija br. 38, ul. Drinska br.2;
Izborni postupak za popunjavanje radnog mesta ,,Pravni poslovi“ će se sprovoditi počev od 1.12.2025. godine sa početkom u 14 sati, u zgradi Gradske uprave Grada Požarevca, kancelarija br. 38, ul. Drinska br.2 ,
o čemu će kandidati biti obavešteni putem adrese, broja telefona koje je podnosilac prijave dužan da dostavi u Obrascu prijave ili mejla (privatni, u koliko ga poseduje ili službeni).
X Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu: Ivana Paunović, načelnica Službe za upravljanje ljudskim resursima, telefon: 012/539-651; e-mail: ipaunovic@pozarevac.rs
Link ka obrascu prijave za ovo radno mesto www.pozarevac.rs
* Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli Gradske uprave Grada Požarevca.
NAČЕLNICA
GRADSKЕ UPRAVЕ GRADA POŽARЕVCA
Marina Еlboursh, dipl.pravnik, s.r.

















