Treću godinu za redom Grad Požarevac pobraja aplauze na renomiranom sajmu turizma Lorist, u Novom Sadu.
LJubičevske konjičke igre kao okosnica, ali i ostali turistički sadržaji ponovo su prepoznati kao nešto što odskače iz ustaljenih okvira i dobro poznatih šablona. Dokaz tome je i ovogodišnji broj nagrada na 51. Međunarodnom sajmu turizma Lorist u Novom Sadu, krunisanih velikim peharom Novosadskog sajma za unapređenje turističkih sadržaja i atraktivnost Grada Požarevca.
Nagrade ovakvog tipa dobijaju se za raznovrsnost u turističkoj ponudi i uspehe između dva sajma, a požarevački turizam je briljirao u nekoliko kategorija. Osvojene su Velike zlatne medalje za organizaciju 55. LJubičevskih igara, 24. Međunarodni Limes kongres koji je održan ove godine u Arheološkom parku „Viminacium“ u Kostolcu, obeležavanje 300 godina Požarevačkog mira, za manifestacioni turizam kao poveznicu Požarevca sa svetom kao i onom za unapređenje turističke infrastrukture grada. Pored njih Požarevac se ponosi i Velikom zlatnom medaljom Turističkoj organizaciji Grada Požarevca i zlatnom medaljom za promovisanje slavnih Požarevljana u cilju popularizacije turizma.
Ovih osam priznanja učinili su požarevački sto na dodeli priznanja “Veče Šampiona” najtesniji za postavljanje svih medalja i pehara i kao takav pokazao da je naš grad najnagrađivaniji ove godine. Inače, “Veče Šampiona” Novosadskog sajma je jedno od najprestižnijih mesta u kome se gradovi koji se oslanjaju na ovu granu privrede u Srbiji ali i u regionu mogu naći.
Grad Požarevac je na ovoj dodeli nagrada predstavljao načelnik Gradske uprave Aleksandar Simonović koji je istakao recept za ovo veliko požarevačko veče u Novom Sadu.
– Nismo preskakali stepenike, gradili smo ovaj uspeh par godina unazad i sada ubiramo plodove. Zbog LJubičevskih konjičkih igara kao lokomotive turističke ponude našeg grada, turisti sada redovno obilaze i ostale sadržaje u našem gradu i okolini, troše svoj novac i dobro se provode. To je još jedan dokaz da smo bili dalekovidi kada smo pre dve godine tvrdili da je novac usmeren u LJKI i njegovu atraktivnost zapravo ulaganje a nikako trošak. – kazao je Simonović.