Трећу годину за редом Град Пожаревац побраја аплаузе на реномираном сајму туризма Лорист, у Новом Саду.
Љубичевске коњичке игре као окосница, али и остали туристички садржаји поново су препознати као нешто што одскаче из устаљених оквира и добро познатих шаблона. Доказ томе је и овогодишњи број награда на 51. Међународном сајму туризма Лорист у Новом Саду, крунисаних великим пехаром Новосадског сајма за унапређење туристичких садржаја и атрактивност Града Пожаревца.
Награде оваквог типа добијају се за разноврсност у туристичкој понуди и успехе између два сајма, а пожаревачки туризам је бриљирао у неколико категорија. Освојене су Велике златне медаље за организацију 55. Љубичевских игара, 24. Међународни Лимес конгрес који је одржан ове године у Археолошком парку „Виминациум“ у Костолцу, обележавање 300 година Пожаревачког мира, за манифестациони туризам као повезницу Пожаревца са светом као и оном за унапређење туристичке инфраструктуре града. Поред њих Пожаревац се поноси и Великом златном медаљом Туристичкој организацији Града Пожаревца и златном медаљом за промовисање славних Пожаревљана у циљу популаризације туризма.
Ових осам признања учинили су пожаревачки сто на додели признања “Вече Шампиона” најтеснији за постављање свих медаља и пехара и као такав показао да је наш град најнаграђиванији ове године. Иначе, “Вече Шампиона” Новосадског сајма је једно од најпрестижнијих места у коме се градови који се ослањају на ову грану привреде у Србији али и у региону могу наћи.
Град Пожаревац је на овој додели награда представљао начелник Градске управе Александар Симоновић који је истакао рецепт за ово велико пожаревачко вече у Новом Саду.
– Нисмо прескакали степенике, градили смо овај успех пар година уназад и сада убирамо плодове. Због Љубичевских коњичких игара као локомотиве туристичке понуде нашег града, туристи сада редовно обилазе и остале садржаје у нашем граду и околини, троше свој новац и добро се проводе. То је још један доказ да смо били далековиди када смо пре две године тврдили да је новац усмерен у ЉКИ и његову атрактивност заправо улагање а никако трошак. – казао је Симоновић.