Канцеларија за дијаспору у којој ће грађани моћи да добију све информације везане за прибављање личних докумената као и за координацију са другим установама у земљи и иностранству оформила је градска управа града Пожаревца и почиње са радом крајем фебруара.
Просторије где ће бити отворена канцеларија обишли су градоначелник Града Пожаревца Бане Спасовић и начелник Градске управе Александар Симоновић.
У канцеларији ће у самом почетку радити један службеник који је и до сада радио на сличним пословима истакао је начелник градске управе, Александар Симоновић. Он је додао да ће у случају потребе бити ангажовано више лица за ове послове. Поред наведених послова лице које буде радило у овој канцеларији представљаће привредне потенцијале и погодности које пружа град Пожаревац за инвестиције како би наши грађани који живе и раде у иностранству имали што боље информације о могућностима улагања њиховог капитала.
Градоначелник Бане Спасовић је између осталог истакао да је боља сарадња са нашим удружењима, у дијаспори један од циљева којима се тежи као и већи број културно уметничких и спортских догађаја и манифестација у које ће бити укључен велики број наших људи који живе у дијаспори као и то да се нашим људима који живе у дијаспори помогне да што лакше реше сва правно имовинска и сва друга питања. Он је додао да већ дуже време постоји интеракција са нашим удружењима у иностранству поготово са онима у Аустрији и Италији. Спасовић је рекао да наши суграђани из иностранства често нису упознати за законским променама у земљи и да када дођу у матицу не могу да заврше све административне послове на време, из тог разлога је формирана Канцеларија за дијаспору како би им се омогућило брже решавање њихових захтева. У циљу ефикаснијег рада биће направљена интернет страница канцеларије и омогући ће се директна комуникација како би грађани могли да закажу састанке кад дођу у Србију како пословне природе тако и за личне потребе.