Почетак » Обавештења » О Граду » Конкурси
 

Јавни позив за решавање стамбених потреба доделом 30 монтажних кућа избеглицама Public call for addressing the housing needs allocation of 30 prefabricated houses for refugees

На основу Споразума о донацији између Банке за развој Савета Европе и Републике Србије, потписаног 9. септембра 2014. године, у вези са Регионалним стамбеним програмом – Потпројекат бр. 4 – монтажне куће, члана 19. став 8. Закона о избеглицама („Службени гласник РС“, број 18/92, „Службени лист СРЈ“ број 42/02 – СУС и „Службени гласник РС“, број 30/10), члана 11. став 1. тачка 2) и члана 12. Правилника о условима и мерилима за избор корисника помоћи за решавање стамбених потреба избеглица доделом 30 монтажних кућа, поступку и начину рада Комисије за избор корисника помоћи за решавање стамбених потреба избеглица доделом 30 монтажних кућа (у даљем тексту: Правилник), Комисија за избор корисника помоћи за решавање стамбених потреба избеглица доделом 30 монтажних кућа, образована Решењем комесарав број 019-1715/6 од 11. децембра 2014. године (у даљем тексту: Комисија за избор корисника), дана 15. децембра 2014. године, објављује

ЈАВНИ ПОЗИВ

за избор корисника помоћи за решавање стамбених потреба доделом 30 монтажних кућа избеглицама који поседују земљиште на коме је дозвољена индивидуална стамбена градња на територији градова Крушевац, Пожаревац и Смедерево, општина: Жабаљ, Ковин, Тител, Ћићевац, Љиг, Неготин, Горњи Милановац, Ивањица, Петровац, Топола, Сврљиг, Соко Бања, Куршумлија, Бабушница, Лајковац, Трстеник, Прибој, Мионица, Бачки Петровац, Деспотовац, Параћин, Рашка, Инђија, Кикинда, Шид и Чајетина

I ПРЕДМЕТ ЈАВНОГ ПОЗИВА

Предмет овог јавног позива је додела 30 монтажних кућа за решавање стамбених потреба избеглица у оквиру Регионалног стамбеног програма – Потпројекат број 4 – монтажне куће на територији неке од следећих јединица локалне самоуправе: Крушевац, Пожаревац и Смедерево, Жабаљ, Ковин, Тител, Ћићевац, Љиг, Неготин, Горњи Милановац, Ивањица, Петровац, Топола, Сврљиг, Соко Бања, Куршумлија, Бабушница, Лајковац, Трстеник, Прибој, Мионица, Бачки Петровац, Деспотовац, Параћин, Рашка, Инђија, Кикинда, Шид и Чајетина

II КОРИСНИЦИ

Помоћ за решавање стамбених потреба избеглица доделом монтажних кућа (у даљем тексту: Помоћ), може бити додељена избеглицама које су, услед догађаја из периода од 1991. године до 1995. године, стекле статус избеглице у Републици Србији, без обзира на њихов статус у време решавања стамбене потребе, и то:

– избеглицама које живе у колективним центрима или неком другом виду колективног смештаја, формалног или неформалног и

– угроженим избеглицама у приватном смештају и бившим носиоцима станарског права, а који су без трајног решења у земљи порекла или Републици Србији, а све према утврђеним критеријумима угрожености.

III УСЛОВИ ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ПОМОЋИ

За доделу Помоћи у оквиру овог јавног позива, Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства морају да испуне следеће услове:

1) да је Подносилац пријаве носилац права својине/коришћења на земљишту којим конкурише за помоћ, као и да је на истом дозвољена индивидуална стамбена градња;

2) да имају избеглички статус и поднет захтев за пријем у држављанство Републике Србије или да им је престао статус избеглице, стекли су држављанство Републике Србије и имају пријављено пребивалиште у Републици Србији (наведени услов односи се на Подносиоца пријаве и чланове његовог породичног домаћинства који су у статусу избеглице или су били у статусу избеглице);

3) да не могу да користе непокретност у држави свог претходног пребивалишта или у другој држави;

4) да од момента стицања избегличког статуса нису отуђили, поклонили или заменили непокретност у Републици Србији, држави порекла или у другој држави, а којом би могли да реше своје стамбене потребе;

5) да немају у својини непокретност у држави порекла, другој држави или Републици Србији, а којом би могли да реше своје стамбене потребе осим земљишта из тачке 1);

6) да немају приходе којима би могли да реше своје стамбене потребе;

7) да нису корисници другог програма стамбеног збрињавања у процесу интеграције у Републици Србији или програма стамбеног збрињавања/обнове у процесу повратка у државу порекла, којим би могли да реше или су решили своје стамбене потребе.

IV МЕРИЛА ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА

Ред првенства за доделу Помоћи утврђује се на основу броја бодова које Подносилац пријаве оствари, а према следећим мерилима:

1) Број чланова породичног домаћинства: по члану породичног домаћинства – 10 бодова. Максималан број бодова који се може добити на основу овог мерила износи – 50 бодова;

2) Породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије: по настрадалом или несталом члану – 20 бодова;

3) Број малолетне деце у породичном домаћинству:

3.1) породично домаћинство до двоје малолетне деце – 10 бодова;

3.2) породично домаћинство са троје или више малолетне деце – 20 бодова;

4) Број малолетне деце или деце на редовном школовању у једнородитељском породичном домаћинству:

4.1) домаћинство са једним дететом – 10 бодова;

4.2) домаћинство са двоје деце – 20 бодова;

4.3) домаћинство са троје или више деце – 30 бодова.

5) Породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју: по

породичном домаћинству – 20 бодова.

6) Стамбена ситуација Подносиоца пријаве и чланова његовог породичног домаћинства:

6.1) породично домаћинство смештено у колективном центру – 10 бодова;

6.2) породично домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско-санитарних услова – 20 бодова;

7) Материјални положај породичног домаћинства:

7.1) породично домаћинство са приходима већим или у висини од 50% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије, по члану – 10 бодова;

7.2) породично домаћинство са приходима испод 50% просечне месечне зараде без пореза и доприноса у привреди Републике Србије, по члану – 20 бодова;

8) Смањење или губитак радне способности или телесно оштећење:

8.1) по основу смањења или губитка радне способности Подносиоца пријаве или члана његовог породичног домаћинства:

– ако постоји делимична радна способност – 10 бодова;

– ако постоји потпуни губитак радне способности – 20 бодова;

8.2) по основу телесног оштећења Подносиоца пријаве или члана његовог породичног домаћинства:

– за телесно оштећење 100% – 20 бодова;

– за телесно оштећење 90% – 15 бодова;

– за телесно оштећење 80% – 10 бодова.

Ако код истог лица постоји смањење или губитак радне способности и телесно оштећење, Комисија за избор корисника приликом бодовања узима у обзир оно мерило на основу кога то лице добија више бодова;

9) Болести од већег социјално–медицинског значаја, у складу са прописима о здравственој заштити: Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства – 20 бодова. Ово мерило се примењује ако Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства нису бодовани по основу тачке 8) подтач. 8.1. и 8.2. овог става.

Уколико два или више Подносилаца пријаве имају исти број бодова, предност се даје

Подносиоцу пријаве који:

1) има већи број малолетне деце;

2) већи број чланова породичног домаћинства;

3) има трудну жену у породичном домаћинству;

4) дуже борави на подручју јединице локалне самоуправе у оквиру које се конкурише за Помоћ;

5) има мање приходе по члану породичног домаћинства.

V ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

Приликом пријаве на овај јавни позив, Подносилац пријаве, за себе и чланове свог породичног домаћинства, доставља следеће:

1) Попуњен образац пријаве (образац за пријављивање се може преузети у Комесаријату за избеглице и миграције, код повереника за избеглице јединице локалне самоуправе на коју се јавни позив односи и на интернет страни Комесаријата за избеглице и миграције www.kirs.gov.rs;

2) Фотокопију избегличке легитимације или решења о признавању или укидању односно престанку избегличког статуса – обавезно за Подносиоца пријаве и чланове породичног домаћинства који су били или су и даље у статусу избеглице;

3) Фотокопију личне карте за све чланове породичног домаћинства са 16 и више година, односно очитане личне карте уколико се ради о биометријској личној карти;

4) Фотокопију извода из матичне књиге рођених за лица млађа од 16 година;

5) Фотокопију уверења о држављанству или решења о пријему у држављанство Републике Србије или фотокопију доказа о поднетом захтеву за пријем у држављанство за све чланове породичног домаћииства (не односи се на лица са личном картом Републике Србије);

6) изјаву оверену у органу управе или суду да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћинства да не поседују непокретност у Републици Србији, а којом могу да реше своје стамбено питање, осим земљишта којим конкуришту за доделу Помоћи; да не поседују непокретност у држави порекла или другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање; да нису ушли у посед своје обновљене или неоштећене имовине у држави порекла, Републици Србији или у другој држави; да нису отуђили, поклонили или заменили имовину у држави порекла, Републици Србији или у другој држави, а којом су могли да реше своје стамбено питање; да нису укључени у неки други пројекат за трајно решавање стамбених потреба и да нису остварили трајно решење кроз пресељење у трећу земљу (изјава на прописаном обрасцу може се преузети у Комесаријату за избеглице и миграције, код поверника за избеглице јединице локалне самоуправе на коју се овај јавни позив односи или на интернет страни Комесаријата за избеглице и миграције www.kirs.gov.rs). Наводи из наведене оверене изјаве биће предмет додатне провере од стране Комисије за избор корисника;

7) Уверење из Одељења за локалну пореску администрацију да Подносилац пријаве и чланови његовог породичног домаћиства, укључујући и малолетне чланове породичног домаћинста, нису обвезници пореза на имовину;

8) Доказ о приходима:

− потврда послодавца о висини примања у месецу који претходи месецу подношења пријаве на јавни позив – за запослене чланове породичног домаћинства или изјава оверена у органу управе или суду да Подносилац пријаве, односно члан његовог породичног домаћинства остварује одређене повремене приходе;

− чек од пензије за месец који претходи месецу објављивања јавног позива, односно потврда надлежне службе или у случају да Подносилац пријаве или члан његовог породичног домаћинства не оставарује приходе од пензије – изјава оверена у органу управе или суду да лице не остварује приходе на име пензије у Републици Србији нити земљи порекла;

− уверење о незапослености из Националне службе за запошљавање – за незапослене чланове породичног домаћинства који су регистровани код Националне службе за запошљавање; у случају незапосленог члана породичног домаћинства који није регистрован код Националне службе за запошљавање – изјава оверена у органу управе или суду да је лице незаполено и да нема примања;

9) Доказ за породично домаћинство чији је члан настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије;

10) За чланове породичног домаћинства узраста 15 до 26 година – доказ о школовању, уколико ови чланови породичног домаћинства нису на школовању – доказе наведене у тачки 8) овог става (докази о приходима);

11) Доказ за породично домаћинство са дететом са инвалидитетом или сметњама у развоју – решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интерресорне комисије;

12) Доказ о стамбеној ситуацији Подносиоца пријаве и чланова породичног домаћиства:

− за домаћинство смештено у колективном центру – потврда повереника за избеглице;

− за домаћинство које станује у изнајмљеном простору без основних хигијенско- санитарних услова – изјава оверена у органу управе или суду о наведеној чињеници;

13) Доказ о смањењу или губитку радне способности или телесном оштећењу – решење надлежног органа;

14) Доказ о постојању болести од већег социо-медицинског значаја (малигна обољења, бронхијална и срчана астма, тешка опструктивна обољења плућа, активна туберкулоза, инфаркт срца, декомпензована срчана обољења, трансплантација срца, цереброваскуларни инсулт, епилепсија, теже душевне болести, прогресивне нервномишићне болести, парезе и парализе, хемифилија, инсулин зависни дијабетес, хроничне бубрежне инсуфицијенције на дијализама, системске аутоимуне болести, остеомијелитиси, ХИВ инфекције и сл.) – лекарски налази не старији од годину дана, за оболелог члана;

15) За једнородитељску породицу прилаже се:

− потврда о смрти брачног друга;

− решење надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло;

− извод из матичне књиге рођених деце без утврђеног очинства;

− пресуда о разводу брака и изјава подносиоца оверена у општинском органу управе или суду да се непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену, подносилац није засновао брачну или ванбрачну заједницу;

16) Доказ о власништву/праву коришћења над земљиштем којим Подносилац пријаве конкурише за Помоћ (лист непокретности не старији од шест месеци и копија плана не старија од шест месеци);

17) Информација о локацији за грађевинску парцелу којим Подносилац пријаве конкурише за Помоћ.

Лица која у оквиру поступка доделе Помоћи буду на Коначној листи реда првенства биће у обавези да, у року од 45 дана од дана утврђивања Коначне листе реда првенства, доставе Локацијску дозволу .

Наведена документација се подноси у фотокопији, с тим да Комисија за избор корисника може од Подносиоца пријаве тражити оригинална документа на увид.

VI ПОСТУПАК ДОДЕЛЕ ПОМОЋИ

Лица заитересована за доделу Помоћи у оквиру овог јавног позива подносе пријаву на јавни позив, заједно са прописаном документацијом, Комисији за избор корисника, преко Комесаријата за избеглице и миграције, у року од 45 дана од дана објављивања овог јавног позива.

Пријава, заједно са прописаном документацијом, се доставља писарници Комесаријата за избеглице и миграције или путем поште на адресу:

Комесаријат за избеглице и миграције Улица Народних хероја број 4, 11070 Нови Београд, са напоменом: „За јавни позив: Регионални стамбени програм, Потпројекат број 4 – монтажне куће”.

Рок за подношење пријаве са прописаном документацијом је 29. јануар 2015. године. Поступак за доделу Помоћи у првом степену води и све одлуке доноси Комисија за избор корисника, која по пријему пријава и прописане документације, утврђује њихову формалну исправност и испуњеност услова и врши бодовање према условима и мерилима наведеним у Јавном позиву и Правилнику.

Пријаве и поднета документација подлежу провери у бази трајних решења Комесаријата за избеглице и миграције и провери података о стању имовине код надлежних институција у Републици Србији и земљи порекла, а преко Комесаријата за избеглице и миграције.

Након разматрања Пријава и поднете документације, провере података у бази трајних решења Комесаријата за избеглице и миграције и верификације података о стању имовине са надлежним институцијама у Републици Србији и земљи порекла, Комисија за избор корисника доноси Одлуку о решавању стамбених потреба избеглица са листом корисника рангираних према реду првенства на основу испуњености услова и броја освојених бодова (у даљем тексту: Одлука).

Комисија за избор корисника, у средствима јавног информисања, објављује обавештење да ће Одлука бити објављена на огласним таблама јединица локалне самоуправе и месних заједница на које се Јавни позив односи, огласној табли Комесаријата за избеглице и миграције и на интернет страни Комесаријата за избеглице и миграције www.kirs.gov.rs.

Одлука се доставља лицима на која се односи и препорученом поштом.

Одлука се доставља лицима на која се Одлука односи, препорученом поштом, и против исте наведена лица могу уложити жалбу Комисији за решавање стамбених потреба избеглица Владе Републике Србије, у року од 15 (петнаест) дана од дана достављања Одлуке, преко Комисије за избор корисника.

По коначности Одлуке, Комисија за избор корисника, у складу са бројем монтажних кућа за које су одобрена средства кроз Регионални стамбени програм-Потпројекат број 2 – монтажне куће, утврђује Коначну листу реда првенства (у даљем тексту: Коначна листа) и у средствима јавног информисања објављује обавештење да ће Коначна листа реда првенства бити истакнута на огласним таблама јединица локалне самоуправе и месних заједница на које се Јавни позив односи, Комесаријата за избеглице и миграције и на интернет страни Комесаријата за избеглице и миграције.

У складу са спроведеним поступком доделе Помоћи, лице које се налази на Коначној листи, као лице коме је додељена Помоћ, и Комесаријат за избеглице и миграције закључују уговор о додели Помоћи – монтажне куће.

Уговором о додели Помоћи – монтажне куће нарочито ће бити предвиђено да лице коме се додељује Помоћ не може дати у закуп, продати или на други начин отуђити додељену монтажну кућу, у року од 5 (пет) година од дана уписа права својине на своје име над додељеном монтажном кућом у јавни регистар о непокретностима и стварним правима на њима.

Помоћ која се додељује у оквиру овог јавног позива је бесповратна и одобрава у виду доделе монтажне куће по принципу „Кључ у руке”, у површини одређеној у складу са критеријумима и стандардима утврђеним у складу са Законом о избеглицама („Службени гласник РС”, број 18/92, „Службени лист СРЈ” број 42/02 – СУС и „Службени гласник РС”, број 30/10) и пратећим програмом донатора.

 Јавни позив за решавање стамбених потребаBased on the Grant Agreement between the Bank for Development of the Council of Europe and the Republic of Serbia, signed on September 9, 2014, in conjunction with the Regional Housing Programme – Sub-project no. 4 – prefabricated houses, Article 19, paragraph 8 of the Law on Refugees („Official Gazette of RS“, No. 18/92, „Official Gazette“ No. 42/02 – SUS and „Official Gazette of RS“, No. 30/10) Article 11, paragraph 1, item 2) and Article 12 of the Ordinance on conditions and criteria for selection of beneficiaries for the housing needs of refugees allocation of 30 prefabricated houses, procedure and method of work of the Commission for selection of beneficiaries for the housing needs of refugees allocation of 30 prefabricated houses (hereinafter referred to as the Regulations), Commission for selection of beneficiaries for the housing needs of refugees allocation of 30 prefabricated houses, educated komesarav Ruling No. 019-1715 / 6 dated 11 December 2014 (hereinafter referred to as the Commission for user choice) on 15 December 2014, published

PUBLIC INVITATION

for the selection of beneficiaries for the housing needs allocation of 30 prefabricated houses for refugees who own the land on which it is permitted individual housing construction in the city of Krusevac, Pozarevac and Smederevo, municipality Žabalj, metals, Titel, Cicevac, Han, Negotin, Gornji Milanovac, Ivanjica , Petrovac, Poplar, Svrljig, Soko Banja, Kursumlija, Babušnica, Lajkovac, Trstenik, Priboj municipality within OPPORTUNITIES Despotovac, Paraćin, Raska, Indjija, Ruma, Sid and Čajetina

I SUBJECT TO THE PUBLIC INVITATION

The subject of this public invitation is awarding 30 prefabricated houses for addressing the housing needs of refugees in the framework of the Regional Housing Program – Subproject No. 4 – prefabricated houses in the territory of any of the following local governments: Krusevac, Pozarevac and Smederevo, Žabalj, metals, Titel, Cicevac, Han Negotin, Gornji Milanovac, FC, Petrovac, Poplar, Svrljig, Soko Banja, Kursumlija, Babušnica, Lajkovac, Trstenik, Priboj municipality within OPPORTUNITIES Despotovac, Paraćin, Raska, Indjija, Ruma, Sid and Čajetina

II BENEFICIARIES

Help for addressing the housing needs of refugees allocation of prefabricated houses (hereinafter assistance) may be granted to refugees who, due to the events of the period from 1991 to 1995, acquired the status of refugees in the Republic of Serbia, regardless of their status in the time addressing the housing needs, including:

– Refugees living in collective centers or some other form of collective accommodation, formal or informal, and

– Vulnerable refugees in private accommodation and former tenancy rights holders, who have no permanent solution to the country of origin or the Republic of Serbia, all based on the criteria of vulnerability.

REQUIREMENTS FOR SELECTION OF USERS OF ASSISTANCE

For the allocation of assistance under this public invitation, the applicant and his family members must meet the following requirements:

1) that the Applicant is the holder of the property / land use on which apply for assistance, as well as being on the same allowed individual housing construction;

2) to have refugee status and applied for admission to the citizenship of the Republic of Serbia or that they ceased to refugee status, acquired the citizenship of the Republic of Serbia and have permanent residence in the Republic of Serbia (above condition refers to the applicant and his family members who are the status of refugees or were in the status of refugees);

3) you can not use real estate in the country of his former habitual residence, or in another country;

4) that from the moment of gaining refugee status are not alienated, donated or replace real estate in the Republic of Serbia, the country of origin or in another country, and you would be able to solve their housing needs;

5) that do not have a property owned real estate in the country of origin to another state or the Republic of Serbia, which could solve their housing needs except for land referred to in point 1);

6) that do not have income which could solve their housing needs;

7) that are not beneficiaries of other housing programs in the integration process in the Republic of Serbia or the housing program / restoration in the process of returning to the country of origin, which could solve or resolve their housing needs.

IV SELECTION CRITERIA FOR USERS

Order of priority for the allocation of aid is determined on the basis of the number of points that the applicant achieved, according to the following criteria:

1) The number of family households: by members of the family – 10 points. The maximum number of points that can be obtained on the basis of this criterion is – 50 points;

2) Domestic household whose member died or disappeared in the conflict in the former Socialist Federal Republic of Yugoslavia was killed by or missing member – 20 points;

3) The number of minor children in the family household:

3.1) a household to two minor children – 10 points;

3.2) a household with three or more minor children – 20 points;

4) Number of minor or disabled children in regular education in a one-parent family households:

4.1) household with one child – 10 points;

4.2) household with two children – 20 points;

4.3) households with three or more children – 30 points.

5) Domestic relationship with a child with a disability or developmental disabilities: by

family household – 20 points.

6) The housing situation of the applicant and members of his family:

6.1) a household living in refugee camps – 10 points;

6.2) family household living in a rented space without basic hygienic sanitation facilities – 20 points;

7) The financial position of the family household:

7.1) with a household income greater than or up to 50% of average monthly earnings without taxes and contributions to the economy of the Republic of Serbia, under Article – 10 points;

7.2) a household with income below 50% of average monthly earnings without taxes and contributions to the economy of the Republic of Serbia, under Article – 20 points;

8) Decrease or loss of earning capacity or physical damage:

8.1) based on the reduction or loss of working ability of the applicant or his family members:

– If there is a partial work capacity – 10 points;

– If there is a complete loss of working capacity – 20 points;

8.2) on the basis of physical damage to the applicant or a member of his family:

– For physical damage to 100% – 20 points;

– For bodily injury, 90% – 15 points;

– For bodily injury, 80% – 10 points.

If the same person with a decrease or loss of working ability and physical damage, the Commission for selection of beneficiaries during the scoring takes into account benchmark against which to face gets more points;

9) Diseases of greater socio-medical importance, in accordance with the regulations on health care: The applicant or a member of his family – 20 points. This criterion applies if the applicant or his family members are awarded points based on item 8), sub-items. 8.1. and 8.2. of this paragraph.

If two or more of the applicants have the same number of points, preference is given to

The applicant who:

1) has a number of minor children;

2) increasing the number of members of the family;

3) has a pregnant wife in the family household;

4) longer resides in the territory of the local government unit in which they are applying for help;

5) have less income per member of the family household.

The REQUIRED DOCUMENTATION

When you apply for this public invitation, the applicant, for themselves and members of their household, submit the following:

1) A completed application form (application form can be downloaded from the Commissariat for Refugees and Migration, with the Commissioner for Refugees of the local government unit to which the public invitation applies to the website of the Commissariat for Refugees and Migration www.kirs.gov.rs;

2) Photocopy of refugee cards or decision on the recognition or the cancellation or termination of refugee status – mandatory for the applicant and household members who were or are still in the status of refugees;

3) Photocopy of ID cards for all household members 16 and over, or read the ID card in case of biometric identity cards;

4) photocopy of the birth certificate for persons under the age of 16 years;

5) Photocopy of certificate of citizenship or decision on admission to citizenship of the Republic of Serbia or photocopy of proof on the request for admission to citizenship for all members of the family domaćiistva (does not apply to persons with an identity card of the Republic of Serbia);

6) a statement certified in the administrative authority or court to the applicant and his family members do not possess immovable property in the Republic of Serbia, which can solve their housing problems, except for land, which konkurištu for the allocation of aid; they do not have real estate in the country of origin or another state, and that they can solve their housing problems; that have not entered into possession of their property restored or undamaged in its country of origin, the Republic of Serbia or in another country; that are not alienated, donated or replace assets in the country of origin, the Republic of Serbia or in another country, and that they could solve their housing problems; that they are not involved in another project for a permanent solution to the housing needs and did not achieve a durable solution through resettlement in a third country (a statement in the prescribed form may be downloaded at the Commissariat for Refugees and Migration, commissioner for refugees at the local government unit to which this public call or relating to the website of the Commissariat for Refugees and Migration www.kirs.gov.rs). Statements from the said certified statement shall be subject to additional checks by the Commission for the selection of beneficiaries;

7) Certificate from the Department for local tax administration to the applicant and his family members, and households, including of minor members of family households do not pay the tax on property;

8) Proof of income:

– Confirmation of the amount of income in the month prior to submitting an application to the public call – for employed household members or statement certified by the administrative body or court that the applicant or a member of his family achieves certain temporary income;

– Pension check for the month preceding the month of publication of the call or confirmation competent services or in the event that the applicant or a member of his family does not make unearned income from pensions – a statement certified by the administrative body or court that the person does not have income in respect of pensions Republic of Serbia or the country of origin;

– Certificate of unemployment from the National Employment Service – for unemployed household members who are registered with the National Employment Service; in the case of an unemployed household member who is not registered with the National Employment Service – statement certified by the administrative body or court that the person nezapoleno and no benefits;

9) Evidence for a household whose member died or disappeared in the conflicts in the former Socialist Federal Republic of Yugoslavia;

10) For all household members aged 15 to 26 years – proof of schooling, if these members of the family are not in school – the evidence referred to in clause 8) of this paragraph (proof of income);

11) Evidence of a household with a child with a disability or developmental disabilities – decision of the Commission for categorization of children or opinion interdepartmental commission;

12) Evidence of the housing situation of the applicant and family members, and households:

– Household living in refugee camps – confirmation Commissioner for Refugees;

– For household living in a rented space without basic hygienic and sanitary conditions – a statement certified by the administrative body or court of the said fact;

13) Evidence of the reduction or loss of working ability or physical damage – the Competent Authority;

14) Evidence of the existence of diseases of greater socio-medical importance (malignant diseases, bronchial and cardiac asthma, severe obstructive lung disease, active tuberculosis, myocardial infarction, decompensated heart disease, heart transplantation, stroke, epilepsy, severe mental illness, progressive neuromuscular disease, paresis and paralysis, hemifilija, insulin dependent diabetes, chronic renal failure on dialysis, systemic autoimmune disease, osteomyelitis, HIV infection, etc.) – the medical findings are not older than one year, the ill member;

15) for single-parent family is accompanied by:

– Confirmation of the death of a spouse;

– Decision of the competent court declaring the missing person dead;

– Birth certificates of children without an established paternity;

– Judgment on divorce and statements of the applicant certified by the municipal administrative or court to direct care of the child and that alone provides the means of subsistence, that the other parent does not participate or not participate enough in these costs, and that, in the meantime, the applicant has not established marital or non-marital cohabitation;

16) The proof of ownership / right to use the land which the applicant is applying for help (list of real estate not older than six months and a copy of the plan is not older than six months);

17) Information about the location of the building plot in which the applicant is applying for help.

Persons who in the framework of granting the aid to be in the final list order of priority will be obliged to, within 45 days of the final determination of priority list, shipping location permit.

The above documentation is submitted photocopies, provided that the Beneficiary selection committee may require the applicant to seek original documents for inspection.

VI PROCEDURE FOR AWARDING AID

Persons interested economic operators for the allocation of assistance under this public call notifying the public invitation, together with appropriate documentation, the Commission for selection of beneficiaries, through the Commissariat for Refugees and Migration, within 45 days of the date of this public notice.

Login, together with the prescribed documentation shall be submitted to the registry office of the Commissariat for Refugees, or by mail at the following address:

Commissariat for Refugees and Migration Street Folk heroes 4, 11070 Novi Beograd, with the remark: „The public call: Regional Housing program, subproject No. 4 – prefabricated houses.“

Deadline for submission of appropriate documentation on 29 January 2015. The procedure for the award of help in the first instance, the water and all the decisions taken by the selection of beneficiaries, upon receipt of application and required documentation, determine their formal correctness and compliance with the conditions and the scoring is done according to the conditions and criteria set out in the Public Call and Regulations.

Applications and documents submitted are subject to check at the base of durable solutions Commissariat for Refugees and Migration and verify data on the state of the relevant institutions in the Republic of Serbia and the country of origin, through the Commissariat for Refugees and Migration.

After examining the application and submitted documentation, verification of data in the database durable solutions Commissariat for Refugees and Migration and verify data on the state of the competent institutions in the Republic of Serbia and the country of origin, the Commission for the choice of the user makes a decision on solving the housing needs of refugees from the list of users ranked according to the order of priority based on the fulfillment of conditions and the number of points (hereinafter: the Decision).

Commission for selection of beneficiaries, in the media, publishes a notice that the decision be posted on the bulletin boards of local governments and local communities to which the public invitation applies, the notice board of the Commissariat for Refugees and Migration, and on the website of the Commissariat for Refugees and Migration www .kirs.gov.rs.

The decision shall be delivered to the persons to whom it applies and registered mail.

The decision shall be delivered to the persons to whom the decision relates, by registered mail, and against the same persons listed may appeal to the Commission for addressing the housing needs of refugees Government of the Republic of Serbia, within 15 (fifteen) days from receipt of the Decision, through the Commission for selection of beneficiaries.

After the final decision of the Commission for selection of beneficiaries, in accordance with the number of prefabricated houses that were granted funding through the Regional Housing program-Subproject No. 2 – prefabricated houses, determines the final priority list (hereinafter referred to as the final list) and in the media publish a notice that the final priority list will be posted on the bulletin boards of local governments and local communities to which the public invitation relates, the Commissariat for Refugees and Migration, and on the website of the Commissariat for Refugees and Migration.

In accordance with the conducted aid is awarded to a person who is in the final list, as a person who has been granted aid, and the Commissariat for Refugees and Migration conclude an agreement on the allocation of aid – prefabricated houses.

Agreement on the allocation of aid – especially prefabricated houses will be provided to the person to whom aid is granted may not lease, sell or otherwise dispose of the assigned prefabricated house, within five (5) years from the date of registration of title to his name over prefabricated house allocated in the public register of real estate and property rights to them.