Početak » Gradska uprava » Odeljenje za prostorno planiranje, urbanizam, građevinarstvo i zaštitu životne sredine
 

Odeljenje za prostorno planiranje, urbanizam, građevinarstvo

Rukovodilac odeljenja: Ivan Manojlović

Kancelarija br. 135

Odeljenje za prostorno planiranje, urbanizam i građevinarstvo obavlja poslove koji se odnose na:

  • izradu, donošenje, evidentiranje, objavljivanje i čuvanje dokumenata prostornog i urbanističkog planiranja:
  • obrađuje i priprema analize i inicijative za izradu planova, pribavlja uslove i saglasnosti za potrebe izrade planova, pregleda i proverava materijal za rani javni uvid i nacrte planova u toku izrade, organizuje i sprovodi javne prezentacije i javne uvide planskih dokumenata, koordinira rad sa nadležnim ministarstvom i drugim organima,
  • priprema odluke o izradi i donošenju planskih dokumenata,
  • donosi rešenja o strateškoj proceni uticaja na životnu sredinu,
  • dostavlja planske dokumente i druge potrebne podatke za Centralni registar planskih dokumenata, informacionog sistema o stanju u prostoru i lokalnog informacionog sistema,
  • učestvuje u radu Komisije za planove Grada Požarevca,
  • potvrđivanje urbanističko-tehničkih dokumenata;
  • potvrđivanje projekta parcelacije i preparcelacije;
  • sprovođenje postupka potvrđivanja urbanističkih projekata;
  • izdaje informacije o lokaciji;
  • sprovođenje objedinjene procedure:
  • izdavanje i izmena lokacijskih uslova, izdavanje i izmena građevinske dozvole; izdavanje privremene građevinske dozvole;
  • izdavanje rešenja o odobrenju za izvođenje radova;
  • izdavanje upotrebne dozvole i dostava upotrebne dozvole organu nadležnom za poslove državnog premera i katastra;
  • potvrđivanje prijave radova;
  • potvrđivanje prijema izjave o završetku izrade temelja;
  • obaveštavanje građevinske inspekcije o prijemu izjave o završetku objekta u konstruktivnom smislu;
  • podnošenje zahteva za davanje saglasnosti na tehničku dokumentaciju u pogledu mera zaštite od požara;
  • podnošenje zahteva za priključenje objekta na komunalnu infrastrukturu;
  • vodi registar objedinjene procedure na nivou Grada i omogućava dostupnost podataka i saradnje sa Centralnim registrom objedinjenih procedura;
  • podnošenje prijave za privredni prestup i prekršajne prijave protiv imaoca javnih ovlašćenja i odgovornog lica imaoca javnih ovlašćenja;
  • ozakonjenje objekata: izdaje rešenja o ozakonjenju objekata, dostavlja pravnosnažno rešenje o ozakonjenju objekta i elaborat geodetskih radova organu nadležnom za poslove državnog premera i katastra, vodi službenu evidenciju o izdatim rešenjima o ozakonjenju i spisak izdatih rešenja objavljuje u elektronskom obliku putem interneta;
  • druge poslove vezane za sprovođenje planskih dokumenata i poslove izgradnje i uređenja;
  • vršenje nadzora nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata, standarda, tehničkih normativa i normi kvaliteta, kojima se regulišu projektovanje, građenje i rekonstrukcija objekata (visokogradnja, niskogradnja i dr.), izvođenje pojedinih građevinskih radova na tim objektima i građenje objekata na propisan način;

 

Odeljenje za urbanizam i građevinske poslove ima sledeće Odseke:

A) ODSEK ZA PROSTORNO I URBANISTIČKO PLANIRANjE

Šef odseka: Gordana Ranđelović

Telefon: 012/539-664

B) ODSEK ZA OZAKONjENjE OBJEKATA

Šef odseka: Dragana Petrović

Telefon:012/539-691

V) ODSEK ZA OBJEDINjENU PROCEDURU                                                        

Šef odseka: Zorica Gnjatić

Telefon:012/539-764

                                   

Podeli sa drugima: Facebook Twitter